Laat.

14 mei 2018 - Puno, Peru

Hoewel Peru vele malen moderner en rijker is dan zeg 10 jaar terug, is er nog niet overal internet. Vandaar dat regelmatig posten van verhalen op het blog problematisch is. De overnachting in de Colca Canyon was weliswaar in een 4-sterren hotel met eigen thermaal bad en luxe buffetrestaurant, de 'WiFi' deed denken aan de eerste vormen van internet op je mobieltje van een jaar of 15 terug. Het was er wel, maar als je wat bytes binnen kon halen mocht je van geluk spreken. Zo ook in dit hotel.
Inmiddels hebben we een prachtig klooster zo groot als een stadswijk gezien in Arequipa, vliegende Condors in de Colca vallei en zijn we inmiddels aanbeland op het Titikaka meer. De tijd gaat hard. En zo is de eerste week in Zuid Amerika alweer bijna voorbij.
De tweede week zal in het teken staan van de Inca's. We gaan naar de Sacred Valley bij Cusco en uiteraard naar Macchu Picchu.
Maar voorlopig nog even Puno en het Titicacameer.
Onderweg in de bus heb ik weer wat meer tijd voor een mooi verhaal, dus nu even kort. Tot later!